Ej Antagen kalle1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle1

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? carl allan

Vad heter du på discord? kalle1

Ange ditt födelsedatum 10 April 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle anse mig själv som en person som är driven och motiverad till att förbättra servern men även ha väldigt roligt med nya människor och även utveckla servern. Jag har även tidigare varit Ma och staff 2 gånger och känner att jag saknar det väldigt mycket och tyckte det var väldigt kul och det är nog den största anledningen att jag ansöker igen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig då jag anser mig själv som en pratglad, kompitent och engagerad perosn som alltid vill det bästa för alla i min närhet. jag skulle också påstå att jag är en person som är extremt aktiv och alltid är redo åp forumet eller i dcn. Jag är även en person som alltid jobbar i nuet och tänker att om jag faktist tar min tid till allt jag gör så blir det bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha respekt och en bra ton mott dom man tar intervju med för man ska visa en bra sida för unive men även för sig själv. Vara trevlig så nya spelare känner sig välkomnande till serven och känner sig trygga att lägga ner mycket tid och spela på serven.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att det ska vara väldigt roligt att vara medlem på unive för att unive är svergies största RP server så jag tycker det borde vara en ära att vara medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp samt social rp är ett krav enligt mig. Sen ska de kunna hålla sig till serverns regler och ju kreativare scenarion ju bättre.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska ha bra koll på vilka personer som kommer in på servern och har ansvar över att bara personer med bra rp blir medlemar. Jag har också som ansvar att göra så att alla kan reglerna och om någon inte riktigt fattar en regel fullt ut så ska jag förklara så bra så att de fattar den helt och hållet.

Hur ser din aktivitetet ut? bra vARJE DAG DAG UT DAG IN

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka