Nekad Kalle koivuniemii | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle koivuniemii

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Wilmer

Vad heter du på discord? Dag-Otto Flink#8759

Hur gammal är du? 17, 42 (ingame)

Hur många timmar har du på Fivem? 170

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att vi behöver en och jag tror att jag kan sköta det jobbet rätt bra, jag brinner även för yrket och tycker det är ett viktigt jobb. Jag kommer se till att vi får in mer personal som är villiga att rädda andra och staden till 100%. Jag kommer ge alla samma förutsättningar och sen kommer jag att utse en biträdande chef och en styrkeledare. Jag kommer hålla olika kurser i b.la. rökdykning, första hjälpen och sjöräddning för att alla ska kunna sin sak till 100%. Sen en utbildning i hur man skall göra/agera vid en trafikolycka

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat ett tag som brandman nu och min far har även varit räddningschef IRL

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Kalle Koivuniemi och är 42 år. Kalle är född och uppvuxen i en liten by i Norrland. Kalle gillar att umgås med andra men även hålla på med fordon. Kalle har väldigt lätt för att träffa nya människor och blir lätt omtyckt av andra. Han gillar även att jobba på sitt nuvarande jobb på räddningstjänsten. Han gillar när man måste komma på olika lösningar för varje larm och att ha kollegor som är duktiga. Kalle är en person som utåt kan verka hår och tuff men innerst inne är han en känslosam kille, men han kan även vara tuff om det behövs

Hur ofta kommer du vara inne? 2-6 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag fortsätter nog som brandman då

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, och kan ej tänka mig någon annan

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka