Nekad Kalle Karlsson | Ban överklagan BIGGBASTA

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199007248338/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AntonA eller FireFlamer

Vad är din discord tagg? AntonA#2879

Vem var det som bannade dig? Gita

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att jag döda en människa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag loggar in på Multistaden för första gången och sen skapar jag en karaktär. Sen när jag kommer in till staden tror jag fortfarande att det är GTA så jag slå ner en människa och efter typ 1 dag blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle lärt mig reglerna först och önskar att jag blir undanbad för nu har jag lärt mig reglerna och vill verkligen spela men jag förstår ifall ni inte kan unbanna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst och lärt mig reglerna innan jag spelar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att lära mig reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Läs igenom reglerna noga de står rp server när du hittar multistaden ganska uppenbart att du inte kan gå o slå ner folk

Tillbaka