Nekad hagfoss | Ban Överklagan [27, Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Välkänd Medlem
Meddelanden
398
Reaction score
315
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199644864392/

Ditt Hex-ID: steam:11000016468ef88

Vad är din discord tagg? hagfoss

Vem var det som bannade dig? kalle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-04 235826.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fear rp - jag blir riktad på sedan lägger personen undan vapnet o ja flyr

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill börja med att säga förlåt för det som hände under scenariot. Det var verkligen inte meningen att skapa nån onödig sitvation eller missförstånd. Jag åkte till området utan att ha pratat med nån, inte sagt ett ord eller skjutit ett enda skott. Helt plötsligt börjar en person rikta vapen mot mig utan att jag fattade varför. Från mitt perspektiv kändes det helt ologiskt, eftersom jag inte vart med i nått tidigare scenario och inte kunde förstå varför jag skulle bli sedd som en del av det. Vi stod och snacka lite om situationen men i det klippet som finns verkar viktiga delar vara borta, bland annat när jag försöker förklara att jag inte skjutit mot honom. Han fattade till och med själv att han tagit fel, men ändå fortsatte han rikta vapnet. Sen när det såg ut som han slutade rikta mot mig, så tog jag chansen att åka därifrån eftersom jag trodde att jag inte längre var under pistolhot. Jag förstår att det kanske såg annorlunda ut från ert håll, och jag respekterar helt hur ni uppfattade det. Jag vill bara säga förlåt om det blev nå missförstånd eller om jag på nått sätt gjorde situationen rörigare. Jag tar till mig allt som hänt och ska tänka på det framöver så att sånna här grejer inte händer igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till viss del kan jag ändå fatta beslutet, men jag tycker fortfarande att det va en felaktig ban med tanke på hur min situation såg ut i scenariot. Jag hade ingen aning om vad som hade hänt innan eller vilka som va inblandade, så allt blev ganska förvirrande för mig. Jag förstår helt hur ni såg på det och varför det kanske verkade som det gjorde, men från mitt håll kändes det orättvist eftersom jag inte hade nån del i det som ledde fram till hela grejen.

Jag hade varken skjutit eller gjort nått tidigare i scenariot, och därför kändes det som att bannen inte riktigt spegla vad som faktiskt hände. Jag vill ändå säga förlåt om nått i mitt agerande tolkades fel, det va aldrig meningen. Jag tar till mig det som hänt och ska tänka mer på sånt framöver så att liknande missförstånd inte händer igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick nyligen en 5 timmarsban men va tillbaka ganska snabbt efter att den gått ut. Jag fattar helt ert beslut, men jag tycker ändå att den va delvis felaktig eftersom jag inte hade en aning om vad som hade hänt innan eller vilka som va inblandade. Allt blev lite förvirrande för mig, och från mitt perspektiv kändes det inte riktigt rättvist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nått jag kanske hade kunnat göra istället va att bara ge upp, även om jag själv inte hade nån koppling till det tidigare scenariot. Det hade nog gjort situationen tydligare och kanske förhindrat missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ibland är det bättre att bara ge upp, även om jag tycker att motparten gjort fel eller att jag egentligen inte hade nån koppling till scenariot. Jag vill säga förlåt för situationen och jag fattar helt vilka konsekvenser som blev av det som hände.

Med tanke på min historik och hur jag har tagit till mig av det som hänt, tycker jag att bannen kan tas bort så att jag får återgå och fortsätta som vanligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja , bara så ni vet skriver jag med ett gammalmodigt text tillvägagångsätt därav är den utvecklad till dess förmåga så ni ej tror

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka