Nekad kalasian12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? ian

Ditt discordnamn: kalasian12

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2012

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff För jag ser up till er staffs Jag är bra på att Sammarbeta, trevlig Och öppen för nya möjliheter på Unive Jag har massa Kunskaper På unive Som Jag har varit servervakt Innan så jag tycker att jag har bra Kunskaper. Jag har bra kommunikation med Andra staffs är väldigt viktig Om man inte pratar med andra staffs så kommer vi kanske inte lösa det som vi behöver lösa. Jag kommer göra allt rätt Och inte ta genvägar jag kommer ta rätt väg Jag kommer inte göra det snabbt jag kommer göra det så bra och tydligt som Möjligt Jag är väldigt snabb att skriva Så jag kommer göra det snabbt och enkelt, jag behandlar alla lika Eftersom alla är lika värda Jag kommer ha respeckt För andra staffs och spelare jag är rättvis Och är snabb på döma beslut. Sen jag rp:ar som polis just nu och då är det väldigt mycket fail rp samt copbait Och jag vill gärna kunna ta åtegärder på folk som inte sköter reglerna vi har på unive

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt rullar på som det ska men den kriminella rp är kass folk håller på att skjuta flera gånger om dagen Och sen kör folk som galingar det är orealistiskt Och förstör rp:n

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Våran Verbala kommunikation Är de viktagste Men sen kommer jag komma med förslag till andra staffs hur vi ska lösa detta Jag kommer tjämpa hårt och jag hoppas attt alla andra staffs gör det också

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Abusa inte sin staff roll som t.ex. Använda /noclip i senario som man skälv är i och sen flyger man bort bara sådär det är absue och det kommer inte förekomma mig. hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är väldigt viktigt att man agerar professionell Flr man kan förstöra för andra för dom som verkligen söker en bra rp. jag kommer kämpa hårt för att unive ska få en bra social rp Jag Kommer kämpa hårt för dom som vill ha en bra rolig rp Dom som går runt och lallar kommer jag ta åtgärder

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer bara köra staff arbete Och inte någon rp alls Och sen kommer jag vara med vänner då och då men jag kommer fokusera På staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja är redo att jobba inom alla områden Så länge jag har möjligheten att Utveckla i staff Teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka