Ej Antagen Knugen123. | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knugen123.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: knug123.

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag har väldigt mycket positiva egnaskaper som kommer hjälpa staff teamet positivt jag har en väldigt hög och seriös rp nivå jag är väldigt aktiv jag är inne mins 5 timmar om dagen jag har lite kunskaper om arbetet som jag har staff på en annan svensk rp server för länge sedan jag är väldigt mogen och deciplinerad som till exempel jag komme kunna ta hjälp av dom som är högre uppsatta och lyssna

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att mycket funkar bra men att lite. Grejer som kan förbättras som den sociala rp som under polis scenarion dom spelar bara för sin vinning och även under kriminella senarion och folk kommer bara och slår till en eller kör på folk det tycker jag kan förbättras

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ha bra kommunikation med varandra så man typ kan lägga tid på olika problem så inte alla läger tid på samma problem så det blir mer efektivt arbete ha en god ton mot varandra så det blir roligare för alla att jobba som en staff. Så alla kan ha kul. Sen är det viktigt att man inte bara lallar att man ska ta det seriöst

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt. För om man bara lallar så blir det inte bra rykte för staffsen och alla ska ha bra och seriös rp nivå. Jag kommer ha en väldigt professionellt arbete jag kommer ta det på ett väldigt stort allvar för om jag kommer till exempel inte bara titta snabbt på klippen jag kommer gå igenom allt väldigt noggrant och göra allt arbete bra

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer balansera upp arbetet 50 50 och om det är ngt jätte viktigt kommer jag såklart att lägga mer tid om det behövs

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja men inte på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka