Antagen dorran8833 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dorran8833

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
88
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ditt discordnamn: dorran8833

Ange ditt födelsedatum 15 November 2010

Varför ska just du bli staff? Kortfattat är jag aktiv, kompetent och väldig driven i mitt arbete.

Jag kommer bidra med följande.

-Bra aktivitet
-Bra bedömmningar i spec samt reports
-Bra aktivitet i olika ansvarsområden jag bli tilldelad
-Opartiska samt rätt beslut

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det är mycket skottglada spelar som enbart spelar för att skotta. Även mycket fuskare som gör det tråkigt för alla som inte fuskar eller liknande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skall med andra i staff teamet ha bra kommunikation samt dela upp alla tillgängliga staff att specca och ha ansvar i olika områden. Bra exemepel kan vara att inte ha 10 staffs på ett juvelrån och 1 i grove street utan sprida ut oss mycket och hålla koll överallt tillsammans. Kommer även diskutera samt ta beslut med andra staffs för olika bedömmningar samt synvinklar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man skall alltid bemöta personer med respekt och ha en trevlig ton i rösten oavsett vad ¨¨spelaren¨¨ har att fråga har gjort eller liknande. Detta är en självklarhet för mig. När man tilldelas staff roll på unive ska man även bedömma scenarion opartiskt och inte över huvudtaget favorisera spelare eller liknande.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att balansera rp med staff arbete väldigt bra och vara så aktiv jag bara kan. Vet att man inte skall rpa under högtryck osv det är givet och kommer att rpa när andra staff är många inne och det nästan bli överbelastat. Och ifall det blir underbelastat med staffs kommer jag snabbt byta karaktär och börja kö staff arebete.

Hur länge har du spelat på Unive? Kommer för inte jätte länge sen tillbaka efter en avstängning men har varit staff innan och vet hur det fungerar på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit helper 2 gåner på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event och kriminell. Detta för att jag inte vet hur event funkar och vill kunna rpa krim.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka