Nekad kakka001 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K10m01

Icke Medlem
Meddelanden
1,147
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? khajik youseif

Vad är ditt discord namn? Kakka8959

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är kakka min ålder är 28 år gammal, jag älskar att jobba med olika jobb.
Jag har ett stort intresse av bilar och min dröm är att bli polis eftersom min pappa är polis det har alltid varit en dröm för mig.
Jag tycker om att laga mat och umgås med mina vänner på min fritid. Jag kommer från en hårt arbetande familj jag vill bidra till hushållet genom att jobba ett bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Till en början har jag tänkt att säkerhets transporter ska gå runt, därför kommer jag jobba med det i början sen vill jag bli polis för att säkerhetsställa att staden är trygg.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska spela för att inte vinna varje scenario bara för att jag förlorar ett scenario betyder det inte att jag ska ge upp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått. tillexempel rdm innebär att man inte ska använda sin bil som ett vapen alltså att man inte ska döda eller köra över någon utan ett bakomliggande scenario.Éller metagaming att jag använder mig av information som min karaktär inte vet om.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ett stort intresse för fivem och skulle uppskatta om jag blev accepterad för att bidra till servens bästa.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka