Nekad Babby | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Babby

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? babbychewbacca

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Hansen 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, rolig, generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakrund var ganska tuff för jag hjälpte andra hela tiden och det gjorde att jag inte tänkte så mycket på mig själv och det gjorde att jag hamnade i missbruk i tidig ålder men sedan började jag fokusera mer på mig själv. och nu mår jag väldigt bra och har hittat ett intresse med bilar för jag brukade ofta hjälpa min morfar med sånt så min dröm i framtiden är nog att jobba på bil firma för jag har bra koll på bilar, eller så skulle jag vilja jobba som sjukvårdare för jag gillar att hjälpa folk, men min absoluta dröm är att spara ihop tilol en fin sportbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga och unika scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska gå för att vinna hela tiden man ska tänka på att alla ska ha roligt i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har väll hänt när jag började spela fivem runt 2019 men kommer inte ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming om man använder information från tex discord. powergaming om man inte rpar på sina skador man tror man är superman

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka