Nekad Kaigreen123 | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korpen__

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
290
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? ompa123_2

Vad är ditt Hex:ID 11000014556706a

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne iprincip varje dag. FiveM är mitt prermiära spel. Flertal timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Funkar inte. Kan inte bifoga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Precis som det låter, en SV är helt enkelt en vanlig spelare som Roar men som har fått tilliten att banna och agera emot personer som bryter mot reglerna. Deras uppgift är att agera och banna lallare som de påkommer lallare eller folk som pratar ooc/halv ooc. Allmänt bryter mot server regler. Dock kan inte SV's ge längre banner så det är upp til Staff att förlänga ifall nödvändigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Den främsta anledningen till att jag vill bli Servervakt är att jag har spelat här i nästan 1 år, och jag vill få erfarenhet och få en större roll inom Unive där jag kan bidra till detta community. Jag har också mött på ett antal lallare och spelare som inte kan reglerna som förstör för dem som vill RPa. Jag vill få stopp på det genom att agera och banna innan de hinner förstöra för fler. Jag vill att Unive ska ha folk met vett och som förstår vad det betyder att RPa och unives regler. Jag vill också få en plats inom Staff Teamet i framtiden. Där jag kan göra även mer skillnad.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Du är i ett skottsenariot och du dör då så kanske du använder dina sv perms och revvar dig själv och forsätter med senariot. Ett till exempel är att du blir rånad och då för att undvika att bli rånad så väljer du att kicka den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka