Nekad kaboom 1525 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kaboom 1525

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kaboom69X/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Kaboom#1525

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Betlehem och är född år 0. Han föddes fattigt och hårt om grejer men han hade alltid en ide att bli något och nu bor han i staden unive med nya vänner och ett nytt folk. Han heter Jesus Christ och han har levt i staden unive i 9 månader och han har jobbat lite överallt och haft en blandad upplevelse med gäng och allmänna saker som jobb och liknande. hans ny fynda dröm är att bli polis eller något liknande. ett intresse han har är bilar och ha kul med hans vänner och ha en bra stund.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer med en bra rp och har rpat i ett år. Har lätt med att prata med nytt folk och skaffa vänner och ny skapande rp. Jag vill även bli medlem för att förbättre min rp genom att skaffa jobb och lära mig och få en ännu bättre rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan komma med nya scenarion och bättre rp. Kan också lite senare när jag har förstått allt bli helper eller liknande för att förbättra rpn hos folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna varje scenario och göra scenariot så bra det bara kan bli. så om det är polis jag eller liknade så tar man kanske en bil som går i 500. om man tillexempel gör ett bank rån så tar man inte den snabbaste bilen.

Hur hittade du Unive? Min kompis berätta om unive och jag tyckte det verkade vara bra så jag prova och fan vad kul man har haft och nu ska jag komma in i det igen

Nekad utveckla din karaktärsbeskrivning. Samt hittar ej dc.
min dc står i mitt namn. och hur vill du att jag ska utveckla för att jag har spelat på servern i 9 månader så det är inte samma person som för 9 månader sen.

Tillbaka