Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Lindfors
Vad är ditt discord namn? Taskiga
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Slavitch
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Över Social
Kort stubin
Charmig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Dragans Framtids planer är tydliga man ser pansionrn i hans ögon,
han vet vad han vill och han låter ingen hindra han. Framtidsplanerna är inte suddiga för femöre.
Han ska etbalera ett netvärk på servern och bygga upp med mera. fixa kontakter och Jobb.
sedan är det bara vad rp världen leder mig till. Kommer glida med flow och se vad de blir men de lutar mot att bli Bilhandlare.
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kan bidra med väldigt mycket social rp som inte har med makt och göra jag rpar för att det är kul inte för att bli rik.
Jag älskar roleplay och spelat på unive vid 2020 till 2023. Jag kommer även bidra med många roliga skratt och sjukt roliga stunder
för alla delaktiga i scenarionarna, jag kommer göra allt för att se till att alla ska ha kul. Jag kommer även bidra med mycket hjälp
för dom som inte riktigt vet vad dom gör. få fart på folk som är nya på servern kanske starta någon liknande guide. har även stora planer på gång!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Man ska endast inte spela för makt samt pengar som de flesta gör man ska spela för och ha kul
man ska spela så dom andra i scenariot tjänar att de kul och inte bara allt har med pengar och göra
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag började med fivem
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler?
RDM
COPBAIT
VDM
FAILRP
COMBATLOG
FEAR RP
FAIL RP
SOCIAL RP
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Jag har grov dyslexi därför jag inte skrivit så mycket förlåt.
Vad är ditt discord namn? Taskiga
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Slavitch
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Över Social
Kort stubin
Charmig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Dragans Framtids planer är tydliga man ser pansionrn i hans ögon,
han vet vad han vill och han låter ingen hindra han. Framtidsplanerna är inte suddiga för femöre.
Han ska etbalera ett netvärk på servern och bygga upp med mera. fixa kontakter och Jobb.
sedan är det bara vad rp världen leder mig till. Kommer glida med flow och se vad de blir men de lutar mot att bli Bilhandlare.
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Jag kan bidra med väldigt mycket social rp som inte har med makt och göra jag rpar för att det är kul inte för att bli rik.
Jag älskar roleplay och spelat på unive vid 2020 till 2023. Jag kommer även bidra med många roliga skratt och sjukt roliga stunder
för alla delaktiga i scenarionarna, jag kommer göra allt för att se till att alla ska ha kul. Jag kommer även bidra med mycket hjälp
för dom som inte riktigt vet vad dom gör. få fart på folk som är nya på servern kanske starta någon liknande guide. har även stora planer på gång!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Man ska endast inte spela för makt samt pengar som de flesta gör man ska spela för och ha kul
man ska spela så dom andra i scenariot tjänar att de kul och inte bara allt har med pengar och göra
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag började med fivem
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler?
RDM
COPBAIT
VDM
FAILRP
COMBATLOG
FEAR RP
FAIL RP
SOCIAL RP
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Jag har grov dyslexi därför jag inte skrivit så mycket förlåt.
Senast ändrad: