Accepterad Köttbulle kung | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Köttbulle kung

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 20 April 2007

Vad heter du på discord? Köttbulle kung#4827

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 55

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-5

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 55

Vad heter du? Victor Ericsson.

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Hej, Jag vill jobba inom sjukvården för hjälpa folk så gott det går. Har ofta varit i situationer där en person har varit mycket skadad eller i värsta fall medvetslös. Jag är trött på att bara få vara den personen som ringer eller skjutsar personen till sjukvården, utan jag vill vara den som räddar hen!

Varför ska just du bli anställd? Jag ska bli anställd dels för att jag har mycket erfarenhet inom sjukvården och för att jag har haft sjukvården som drömjobb mycket länge.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Som sagt så har jag varit som en liten privat ambulans och skjutsat folk till sjukhuset flera gånger, annars så vill jag gärna lära mig ännu mer.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är förkortningen till Hjärt-lungräddning och är en behandling som används inom sjukvården. 30 bröstkompressioner och 2 inblåsningar, repetera tills ambulansen anländer/tills personen är vid medvetandet.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Man ska bara prata om nödvändiga saker och inte snacka skit så att man stör och låta andra prata till punkt. Man ska alltid ta in informationen så att man kan vara på plats så snabbt som möjligt samt att inte vara mer på plats än vad som är nödvändigt.

Har du några andra frågor? Nej.

Tillbaka