Accepterad Kårken | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kårken

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2002

Vad heter du på discord? Oliver#4486

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag då jag sitter bara vid datorn o spela samt streamar... om jag inte jobbar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag skulle försöka underlätta för staffs och supports genom att kicka personer när det är nödvändigt, alltså när en eller flera personer bryter mot unives server regler eller helt enkelt lallare, vilket också är en form av regel brytande.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag ska hjälpa hela unive staff teamet genom att banna onödiga lallare som endast kommer in för att förstöra. Jag kommer se till att supportteamet kan göra viktigare saker så som att kolla på viktigare scenarion, istället för att behöva tpa till torget där det endast finns flintskalliga lallare med monclerkläder. Där kommer istället jag vara och redan ha de bannade. Jag kommer se till att rp nivån behålls hög på servern och jag kommer ge en väldigt strikt varning om någon gör fel. Som servervakt ska man inte vara mjuk utan man har fått servervakt av en anledning. Jag kommer hjälpa unive på ett diskret och lättare och inte lika intensivt sätt så att jag fortfarande kan rpa men så att jag blir som en civil support"

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Genom att få bort de personer som lallar. När andra märker att unive är en mer seriös server där ifall man lallar, så ryker man på direkten. Då kommer fler in med hög rp nivå som höjer den genomsnittliga nivån vi har nu. Alla skulle få en bättre spelupplevelse. Jag känner till alla regler så märker väldigt snabbt när folk gör fel. Ifall de gör extremt tydliga fel som bara förstör för folk genom tillexempel grov mass,vdm så är det bäst att man använder svbannar dem när man väl är på plats. Även viktigt då att man tar ett klipp och visar högre uppsatt (trainee/staff) så att personen som vdmar kan få längre ban.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har lätt att lära mig, jag slutar aldrig lära mig. Jag kan även säga att jag kommer! och att jag vill bidra till servern och underlätta för staffs och support. Jag vill bidra med min RP nivå samt höja andras, för att nå den höga RP nivån på servern som jag anser som möjlig att uppnå, måste vi jobba tillsammans och därför är det viktigt att lära andra spelare och hjälpa dom i deras utveckling, jag vill helt enkelt höja andras RP nivå så att de kan bli bättre och utvecklas

Varför ska just du bli servervakt? Jag har lätt att lära mig, jag slutar aldrig lära mig. Jag kan även säga att jag kommer! och att jag vill bidra till servern och underlätta för staffs och support. Jag vill bidra med min RP nivå samt höja andras, för att nå den höga RP nivån på servern som jag anser som möjlig att uppnå, måste vi jobba tillsammans och därför är det viktigt att lära andra spelare och hjälpa dom i deras utveckling, jag vill helt enkelt höja andras RP nivå så att de kan bli bättre och utvecklas

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker det är jättekul att hjälpa till, ni har trevlig staff och support och jag vill hjälpa de och underlätta för de Jag vill minska är lallandet här på servern och jag vill se till att ingen bryter mot stadens regler och lagar. Det är ju faktiskt en stor server och det kan behövas lite servervakter. Men framför allt skulle det vara extremt kul att få vara servervakt och att få hjälpa till med arbete som borde vara för smått för staffs men som är helt lagom för mig

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv Ta bort bilen närmast dig /bring Teleportera en spelare till dig /spec Följ en spelare automatiskt i noclip /freeze Frys en spelare så att hen inte kan röra sig /goto Teleportera till angivet id /kick Sparka ut en spelare från servern /noclip Flyg runt genom byggnader och väggar så man kan se vad spelare håller på med /sqlban Du bannar en spelare i angiven tid /sqlunban Du unbannar en spelare /sqlbanhistory Du ser historiken för de som blivit bannade /sqlbanoffline Du bannar en spelare som är offline /setjob Du ger angivet id ett speciellt jobb /tpm Teleporterar till markör /giveitem Du ger angivet id ett föremål /giveweapon Du ger angivet id ett vapen /givemoney Du ger angivet id pengar /setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support, mod mm. /setperm Ger valt ID ett nummer som bestämmer hur mycket “makt” denne person har /announce Annoncerar ett meddelande till hela servern /clearchatforall Rensar chatten för alla på servern....vissa av dom kan man använda som staff/admin

Är du whitelistad på serven? yes Medlem+Krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans yes det var en felaktigban för nåt kommer ej ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej och kommer inte göra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka