Nekad Kårken | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kårken

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad heter du på discord? oliver4486

Vad är ditt Hex:ID 110000109eb398a

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet ser ut väldigt simpel hänger med vänner jobbar och tar det lungt hemma vid datorn

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2020 men sen tog jag en lång paus och kom tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad totalt 11 gånger men det är inte bara mina banns dock kan ej göra det nu då jag väntar på en person som kan godkänna min unbann sak

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en uppgift för att vara severvakt är som sakt hålla på på spelare som beter sig dåligt ksk förstör för andra som att mugg slåss kallar folk fula och respekt lösa ord eller mest kör in i varan när man e typ inne på sc styling och lallar

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag var det innan och har väldigt mycket erfarenheter inom denna roll

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption för mig är liksom att nån åker runt med min bil så väljer jag att kicka dom bara för att få tbx den och att typ bara för att jag e sur eller har haft en dålig dag så har jag inte rätten till att kicka vem jag vill

𝙁.𝘿 𝙍𝙤𝙡𝙡𝙚𝙧
👮‍♂️𝑃𝑜𝑙𝑖𝑠𝑚𝑦𝑛𝑑𝑖𝑔ℎ𝑒𝑡𝑒𝑛 1x
⚔ 𝑆𝑒𝑟𝑣𝑒𝑟𝑣𝑎𝑘𝑡 2𝑥
☎ 𝑆𝑢𝑝𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑎𝑛𝑠𝑣𝑎𝑟𝑖𝑔 1x
🚑𝑆𝑗𝑢𝑘𝑣𝑎̊𝑟𝑑𝑎𝑟𝑒 1x
🔪Kriminell x1
🎓Mod 1x

Nekad.

Anledning: Utveckla.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status