Antagen ANTAGEN | ade.m. | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,819
Reaction score
580
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy

Vad heter du i verkligheten? Adem

Vad är ditt användarnamn på discord? Ade.m.

Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2011

När fick du medlemskap på Unive? har haft många medlemskap men senaste var 1 maj men har spelat sen 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har efarenheter av att vara ledning i gäng, jag är bra på att få folk att lyssna och respektera mig. Har även jobbat hos polismyndighten och mekonomen så jag har jobbefarenheter. Har även varit heper så jag är mogen for detta jobb

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vet att galaxy är inte så aktivt så jag vill att galaxy nattclub ska vara öppet åtminstånde 3 dagar i veckan och att pusha mycket ut så att galaxy kan bli mer sett av folket av unive. Jag vill att galaxy nattclub ska vara öppet fredag, lördag och söndag.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer först ängna tid åt min träningar och sedan servern det beror på när dom är eller om jag behöver plugga annars ängnar jag mycket av tiden till att rpa om det är lungt med min tid, tiderna kan varejera Mån: 17-18 Tis: 17-18 Ons: 19-22 Tor 17-18 Fre: 18-23 Lör/Sön 18-23 Lov: Kan vara aktiv väldigt mkt

Har du läst våra grundregler? Ja

Mvh Ade.m.

Nuvarande Roller -
🎫Medlem
🪪Verifierad
🔪Kriminell
Väntar chef intervju

FD Roller-
🏷️ Test Medlem 2x
🔪Kriminell 1x

👮‍♂️Polismyndigheten 1x
👨‍🔧🛠️Mekonomen 1x
🥶 Crips 1x
🥶 Crips Ledning 1x
🟪 Shotaz 1x
🟪 Shotaz Ledning 1x
🔴 Atzteckas 1x
🎓 Helper 1x
🌠 2024-medlem 1x

❄️MS 13
⛓️La Mara Mecanico

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Galaxy NightClub.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka