Accepterad lingwapzsen_ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lingwapzsen_

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pro0925/

Ditt Hex-ID: 11000015249ba2a

Vad är din discord tagg? lingwapzsen.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bgban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skottade ner polisen efter jag fick sjukvård som man inte får då det inte va en sista utväg men visste inte om det eftersom jag precis kom till unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i en skottlossning så dog jag sen när jag fick vård av sjukvårdaren så sprang jag ifrån polisen och drog upp mitt vapen och skottade ner han ena sen fick jag ban mitt i allt fast jag inte viste att man inte fick skotta på polisen trodde det va min sista utväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej Inte felaktig ban för jag gjorde fel då jag skottade ner polisen efter sjukvård då det inte va min sista utväg detta ska man aldrig gör då det är ett grovt regelbrott och ber om ursäkt för det komer aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skotta polisen då det inte va den sista utvägen som jag trodde hade kunnat låta polisen bara ta mig för det va inte min sista utväg egentligen hade bara kunnat låta polisen ta mitt vapen och fängsla mig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka på suntförnuft när det är den sista utvägen och inte skotta poliser som jag gjorde och inte springa ifrån när jag precis blivit vårdad hade bara kunnat sitta kvar där då jag blev skottad av nån grabb

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

𝙁.𝘿 𝙍𝙤𝙡𝙡𝙚𝙧
👮‍♂️𝑃𝑜𝑙𝑖𝑠𝑚𝑦𝑛𝑑𝑖𝑔ℎ𝑒𝑡𝑒𝑛
👮‍♂️𝑃𝑜𝑙𝑖𝑠𝑚𝑦𝑛𝑑𝑖𝑔ℎ𝑒𝑡𝑒𝑛 𝑟𝑒𝑘𝑟𝑦𝑡𝑒𝑟𝑎𝑟𝑒
⚔ 𝑆𝑒𝑟𝑣𝑒𝑟𝑣𝑎𝑘𝑡 1x
🗺𝑅𝑝 𝑎𝑛𝑠𝑣𝑎𝑟𝑖𝑔 1x
👑Helper 1x
🦹‍♀️ 𝑃𝑒𝑑
🚑𝑆𝑗𝑢𝑘𝑣𝑎̊𝑟𝑑𝑎𝑟𝑒
🔪𝐾𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑒𝑙𝑙

🧊𝘿𝙞𝙨𝙘𝙤𝙧𝙙: Lingwapzsen
🧊𝙆𝙖𝙧𝙖𝙠𝙩𝙖̈𝙧𝙨𝙣𝙖𝙢𝙣: Isak Nilsson

Senast ändrad: