Accepterad JustTrying | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JustTrying

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: JustTrying

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198192364091/

Vad är ditt discord namn? Koala's Are Cute#6922

Vad är ditt Hex-ID? 11000010dd58a3b

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hampus Johanson och är 22 år gammal . Hampus är upväxt på Östgöta släten i en familj som har det bra ställt ekonomiskt. Hans familj försörjer sig på lantbruk och Hampus har alltid varit väldigt hjälpsam i familjen med allt. När det kommer till Hampus är han alltid glad så länge inget har hänt med hans nära o kära . Hampus är väldigt självsäker men är väldigt blyg samtidigt inte alls bra på att skaffa vänner men han försöker alltid. Hampus intressen är Lantbruk , Traktorer och bilar han har sen ung drömt om att vara mekaniker men har aldrig riktigt nått så långt i sin karaktär just nu är Hampus arbetslös men hoppas på att kunna ändra det inom kort.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös rp ingen vdm,rdm,copbait, rasism etc. Jag har mycket erfarenhet inom rp och därför kommer jag kunna bidra med mycket seriös rp och jag är väldigt aktiv jag spelar runt 5-10 timmar om dagen. Men jag tycker mest att jag ska bli whitelistad för att jag är en seriös rpare och jag har mycket erfarenhet inom det.

Hur många timmar har du på FiveM? 738

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka