Nekad Nickesky | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nickesky

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus mattson

Vad är ditt discord namn? tage6151

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hampus mattson, 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? drivande, snäll, mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har alltid varit intresserad av människor och av hur samhället fungerar, och jag tycker om att hjälpa andra. Jag är van att ta ansvar, samarbeta med olika personer och hantera situationer som kan vara stressiga. Genom mina erfarenheter har jag lärt mig att vara lugn, lyhörd och rättvis. I framtiden vill jag arbeta som polis för att bidra till trygghet i vardagen. För mig är det viktigt at kunna lära mig hur samhället fungerar och vilja hjälpa samhället mot olagliga aktiviteter och skydda staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga händelser och roliga scenarier för alla och seriös RP. Jag kommer också vara väldigt aktiv och vill göra det mer rättvist för alla som spelar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska förstöra för den andra och göra det roligt istället för att förstöra för andra om man förlorar ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man inte fick använda sitt fordon som ett vapen, NLR att man ska glöma det som hände innan man dog, CLOGG att man inte kan disconecta för att undvika scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ett bra driv och är aktiv och jag har mycket erfarenhet när det kommer till rollspel.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka