Accepterad JustTrying | Chef-jobb ansökan [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JustTrying

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Hästberg Bil och motor AB

Vad heter du IRL? Charlie

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1180 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tror att jag skulle passa bra då jag har många erfarenheter inom jobbet tidigare samt att jag jobbar/jobbat mycket med folk inom tjänst/ service jobb så jag vet hur man ska bemöta kunder. Jag vet hur man ska vara som en chef. Jag är en bra lyssnare med mycket tålamod och alltid villig att förändra och förbättra. Det är viktig för mig att alla som jobbar känner att dom trivs i sin arbetsmiljö samt att alla arbetare vill fortsätta arbeta. Viktigt att notera att i min åsikt ska man inte jobba för pengarna utan för rena intreset för bilar eller kundservice. Jag vill bli chef för min strävan att vara en snäll, rättvis och hjälpande person som förstår och lyssnar på allas åsikter också för att jag har ett stort intresse för bilar. Jag vill bli chef för att jag gilalr multistaden som en server samt gillar jag rp och som en chef kan man göra mycket rp på en hög nivå vilket är viktigt för mig. Jag gillar bilar IRL det är också en av anledningarna att jag vill bli chef på Bilfirman men mest för att skapa rolig och bra rp som alla kan delta i.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som bilförsäljare inan samt har jag jobbat som mekaniker och andra jobb som bilar ingår i. Jag har varit chef på en bilfirma inan och jag tror att jag skulle passa som chef på denna också. Jag har också mycket erfarenhet inom service jobbet altså bemöte kunder och sådant. Jag har en bred allmän kunskap när det gäller bilar.

Berskiv din karaktär? Min Karaktär heter Majmoud Rakim. Han är född 1996/07/04 I Östergötland. Hans hemstad är Linköping och där bor hans föräldrar fortfarande. Han växte upp i Linköping och där finns han hjärta. Majmoud har alltid varit intreserad av bilar, motorer och att hjälpa folk t.ex sjukvården eller mekaniker. Hans betyg i skolan har varit bra då han's föräldrar alltid har funnits där och stötat Majmoud. Han föräldrar är inte dom rikaste men dom lyckades ändå med att få en bra utbildning till Majmoud. Han har alltid varit rädd för mörkt och djup vatten då hajar är en av hans fobier. Han gillar inte spindlar eller små krypp heller. Majmoud är alltid glad och en väldigt bra lyssnare han är bra på att hjälpa folk och vill altid hjälpa till och förbättra. Under lågstadiet samt högstadiet blev Majmoud alltid mobbad i skolan för att vara en nörd men det var i hans åsikt det som gjorde att han blev den han blev idag. Efter Högstadiet började Majmoud på gymnasiet med linjen Handel och administration. Detta valde Majmoud för att han ser sig själv som en snäll, glad och hjälpsam människa. Efter gymnasiet började Majmoud på universitet och tog kandidatexamen. Universitet var en rolig tid tyckte Majmoud eftersom han gillar att lära sig nya saker och han älskar att träffa nya personer och skaffa nya Vänner. När Majmoud gick ut universitet började han jobba som undersköterska på ett äldreboende. Ny för tiden gillar Majmoud att träffa vänner, jobba och gå ut i naturen men med Covid-19 ändras hans planer lite.

Hur ofta kommer du vara inne? Spelar mycket fivem 5 eller mer timmar om dagen men minst 5 timmar per dag varje dag i veckan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka