JustTrying | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JustTrying

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: JustTrying

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198192364091/

Vad är din discord tagg? JustTrying#6922

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Moddade Vapen då jag hade en special carbine och en glock 18

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väl jag som gjorde fel nu ska jag förklara. För ungefär 1,5 vecka sedan blev jag bannad för modade vapen då jag hade en glock 18 och en special carbine dessa vapen fick jag tag på genom polisen. Jag åkte till polis stationen för att jag skulle anämla en stöld då stog det en polis utanför och han sprang fram till mig och börja snacka ooc han sa att han skulle lämna servern och att den var jätte dåligt osv jag sa emot honom men precis när jag skulle dra så fråga han mig om jag skulle ha gratis vapen dum som jag är säger jag ja eftersom jag inte riktigt tänkte på att det han gav mig var omöjligt att få tag på förutom mod meny eller polis locker. Det var antagligen därifrån han fick special carbinen och glocken.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej det har jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit emot vapenena från polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta emot vapen gratis från poliser.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka