Nekad Ex1st3nce | Ban Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ex1st3nce

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064601979/

Ditt Hex-ID: 110000141d2d57b

Vad är din discord tagg? skane4874

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett polis vapen som jag hade hittat och skjöt någons däck vilket var väldigt dumt,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade ett polis vapen och tanken var att jag skulle lämna in det men de var då någon som körde in i mig så jag körde efter honom och fråga honom vad han höll på med och då käfta han emot och då baka jag bak lite och bara skjöt honoms däck vilket såklart var väldigt dumt gjort och jag ska absolut inte göra så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den är felaktig han gör helt rätt i att banna mig och jag har tagit lärdom av det och de kommer aldrig mer att hända

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan för andra grejer men det har aldrig mer upprepats och detta var väldigt dumt och ska aldrig mer ske.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att göra som jag tänkte från början och de var att åka till polis stationen och lämna in vapnet som jag hittade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort och det kommer aldrig mer att ske. Om något sånt här händer igen så ska jag göra som jag tänkte från början vilket var att lämna in vapnet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att den blir nekad ifall jag försöker försnabba ärendet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka