Accepterad Rhinofighterrr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rhinofighterrr

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? rhinofighterrr

Vem var det som bannade dig? cmail

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-19 224443.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag var korrupt som polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt som polis och hittade en skottlossning, jag åkte in i den med mina kollegor och vi bekämpade ned gärningsmännen. Jag säkrade en grabb och tog hans vapen, fick senare redare på att det var min polare så gav tillbaks vapnet till honom. Det var väldigt dumt och efterblivet av mig och ångrar det värligt mycket. Beskriv utförligt och försök få fram så många detaljer som möjligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte, Jag gjorde det stora felet och gav tillbaka vapnet då jag vet att det är emot reglerna men ville vara schysst eftersom det var min vän och han blev ledsen och sur när jag tog vapnet av honom. Fattar nu i efterhand att det var efterblivet gjort och det är något jag aldrig kommer att göra om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lärt mig av alla mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha lagt vapnet i polis staschet och skitit i att ge tillbaks det då det är korrupt och det är genom rpn att man förlorar vapen och sådant ibland. Det var väldigt dumt av mig och något jag ångrar enormt.
Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då?
Har du lärt dig någonting efter din ban?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, man ska inte vara korrupt mot sina vänner och ge andra förmåner som att ge tillbaks vapen eller skita i fängelse. Det är ett tråkigt beteende och förstör bara för alla andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka