Nekad Junioren | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junioren

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198854884482/home

Ditt Hex-ID: 11000013552cc82

Vad är din discord tagg? Junioren00#2154

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: OIP (9).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var suntförnuft att kidnappa utanför sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag vart i en skottlosning med shottaz och oni och det dom vi har krig mot och allt börja med att vi kom till doms hus och skulle snacka med dom angåande herioinet som vi äger sen så börja vi hetsa mot varan sen försökte vi kidnappa några som körde ut men det sket dom i så dom börja skjuta mot oss sen så sluta det i en skottlosning sen kom polisen och tog våra grabbar till sjukan och vi väntade på våra grabbar att vara klara sen rädda dom sen såg vi en kille som var med i shottaz som var där han hade handbojor på sig så vi körde exakt fram till han sen så bärde vi han sen så hoppa in i bilen och dra därifrån snabbt och ingen märkte ens att det var en kidnappning. Sen vart jag bannad under vår kidnappning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. under scenariot så kände som att jag inte gjorde nåt fel men efter min ban så var den inte felaktig och den såg skumt ut när vi gjorde kidnappningen men grejen var att han vi kidnappa inte ens visste att vi kidnappa han han trodde vi rädda han för att åka in.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång förut för lall i en timme. Och den har jag lärt mig ja.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi hade kunnat vänta in lite eller så kunde vi skita i och kidnappa han och kidnappa nån annan från doms gäng och göra ett bättre scenario så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag skulle bli unbannad så kommer jag inte göra samma sak igen och göra ett helt annat scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja kan inte lägga in en bild på min ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka