Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? _jultomten

Vem var det som bannade dig? FVdavve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-30 223501.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu t torget. Jag gjorde detta då jag dog av hunger. Jag blev sur eftersom att det är orimligt att dö av hunger irl om man inte är dumpad i skogen eller är kidnappad. Då tog jag de dumma jävla cp beslutet att ta spawnmenu till torget då ingen staff ville revva. VAR SÅ SJUKT DUMT AV MIG! ångrar mig så sjukt mkt nu i efterhand och vill så gärna spela på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog spawnmenu till torget då jag dog av hunger vilket är orealistiskt om man kollar det jag skrev här över.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt korrekt men blev mest frustrerad i stunden och då tar man riktigt dåliga beslut vilket jag ångrar så sjukt mycket nu i efterhand. Jag är ingen problem spelare jag utgår alltid från det sociala och vill rpa nu igen. Vet att jag kan så sjukt mycket bättre och vill genast börja köra igen. Står även på bannen att jag skjuter, cloggar och tar spawnmenu. Det gjorde jag inte ens, dog av hunger vilket man ser klarft o tydligt i loggs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid tagit lärdom av mina tidigare bans minns inte så mycket av dem nu. Men det har aldrig skett igen iallafall, Detta har jag aldrig gjort men jag är samtidigt glad att jag fick konsekvenserna då jag lär mig mer och mer för varje dag som går. Vill RPA NU NU NU!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara legat kvar och tryckt g och hoppats på det bästa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 110% jag lär mig alltid. Ingen av dem bannsen jag fått innan har jag blivit bannad för efter så det kommer absolut inhte hända IGEN!!!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka