Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823/

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? jultomten.1

Vem var det som bannade dig? @Hedgehog

Bild på banmeddelande: unive p ban.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig då jag agerade helt fel, jag valde att vägra ge upp när jag blev pittad samt fear rpa och rpade inte på skador något som var extremt dumt! Jag ångrar detta väldigt mycket men tycker även att det var lite hårt att sätta en p ban då det var väldigt sent och jag var stressad då det var 15 bilar mot mig helt ensam som pittar sönder mig totalt vilket gjorde mig lite halvt fustrerad. Jag gjorde ett otroligt stort misstag och det står jag för men jag skulle så otroligt gärna vilja få en ny skans då det verkligen inte finns någon annan rp server som ens är i närheten av unive roleplay och alla gör misstag och den natten gjorde jag det misstaget och jag har verkligen lärt mig utav min ban och kan defenetivt säga att jag kommer förbätra mig till nästa gång och har fått en rejäl lärdom! det var dessutom min första ban på runt 8 månader så det gjorde det hela ännu surare men men...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i stan och hade inte riktigt något att göra då tänkte jag mot min vår/syrianskas allians chapos och då såg jag plötsligt våra fiender Lotus och deras allians... och sen hände det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel, det går inte att klandra på någon annnan och det vet jag även till 110% om.

Jag vill förklara varför jag tog ett dåligt beslut under en situation som uppstod nyligen. Jag var ute och körde runt i vår gängbil när våra fiender dök upp och började hetsa osv mot mig. De började pitta min bil väldigt aggressivt, och till slut flög jag runt helt utan kontroll. Egentligen borde jag ha stannat upp där och rpat skadorna jag rimligen borde ha fått, eftersom att det inte är realistiskt att flyga runt och vålta i luften och sedan köra vidare men i stället valde jag att fortsätta köra vilketr jag ångrar så OTROLIGT mycket. När jag ser tillbaka på situationen så hade jag defentivt gjort om och gjort rätt det var otroligt dumt av mig och jag ångrar det så sjukt mycket! Anledningen till mitt beslut var att jag blev både arg och frustrerad. Mina motståndare bröt mot flera regler, bland annat pittade de upprepade gånger utan någon tydlig anledning och började skjuta direkt utan någon form av rpande (shoot on sight). Det var inte bara en eller två bilar heller, det var minst tio bilar som samtidigt pittade och pressade mig, vilket gjorde mig väldigt stressad. I den pressade situationen tappade jag omdömet och valde att agera utifrån känslor istället för att följa reglerna. Jag förstår nu i efterhand att jag borde ha stannat bilen, rpat på skadorna och låtit motparten vinna scenariot, även om de inte följde reglerna själva. Två fel gör inte ett rätt, och det var fel av mig att låta mina känslor ta över. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och förstår att det påverkade spelupplevelsen negativt, både för mig och andra. Jag lär mig av detta och kommer göra mitt bästa för att hantera liknande situationer bättre framöver!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte rikitgt då senaste gången var runt 8 månader sen och detta var dessutom min första ban...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? efter första pitten borde jag rpat på skadorna och sen låtit dem hoppa ut på mig och spelat för min motpart vilket jag inte gjorde i detta fall, jag tänkte baara på mig själv vilket var otroligt dumt. Det är otroligt viktigt att spela för sin motpart också och det ångrar jag otroligt mycket och det förstörde även för dem. Men jag har tagit en riktgit stor lärdom och vill så otrligt gärna få en andra skans då unive är den abslolut bästa rp servern!

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%, detta kommer utan tvekan aldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka