Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823/

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? jultomten.1

Vem var det som bannade dig? @Hedgehog

Bild på banmeddelande: unive p ban.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig då jag agerade helt fel, jag valde att vägra ge upp när jag blev pittad samt fear rpa och rpade inte på skador något som var extremt dumt! Jag ångrar detta väldigt mycket men tycker även att det var lite hårt att sätta en p ban då det var väldigt sent och jag var stressad då det var 15 bilar mot mig helt ensam som pittar sönder mig totalt vilket gjorde mig lite halvt fustrerad. Jag gjorde ett otroligt stort misstag och det står jag för men jag skulle så otroligt gärna vilja få en ny skans då det verkligen inte finns någon annan rp server som ens är i närheten av unive roleplay och alla gör misstag och den natten gjorde jag det misstaget och jag har verkligen lärt mig utav min ban och kan defenetivt säga att jag kommer förbätra mig till nästa gång och har fått en rejäl lärdom! det var dessutom min första ban på runt 8 månader så det gjorde det hela ännu surare men men... jag accepterar till 100% min ban och vet vad jag gjort fel och dessutom har jag till 100% tagit en rejäl lärdom av min ban. Jag ångrar det så otroligt mycket och jag vill verkligen bevisa för er vad ni kan förvänta er för slags rp av mig och att bevisa att jag kan så himla mycket bättre! ge mig bara en till chans! Jag vill verkligen understryka att mitt syfte aldrig var att bryta mot reglerna eller förstöra för andra spelare. Jag vet hur viktigt det är att alla följer reglerna för att spelet ska fungera bra och vara kul för alla. Det var bara ett misstag från min sida, och jag tar fullt ansvar för det. Efter att ha blivit bannad har jag gått igenom reglerna på servern igen för att försäkra mig om att jag har en bättre förståelse för vad som gäller framöver. Jag har lärt mig av det här och skulle aldrig göra samma misstag igen. Om jag får en chans att komma tillbaka till servern så lovar jag att vara mycket mer noggrann med att följa reglerna och säkerställa att jag inte gör något som skulle kunna skada spelet eller andra spelare. Jag skulle verkligen respektera och bli överlycklig om ni staffs samt hedgehog skulle kunna ge mig en ny chans, det skulle ha uppskatats enormt mycket! jag vill verkligen bara tex gå in och kunna rpa på tillexempel marjalisas, och jag skulle verkligen uppskatta ifall jag skulle kunna få förtroendet av er staffs att få börja rpa här på servern igen, skulle vara extremt uppskattat och riktigt kul!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i stan och hade inte riktigt något att göra då tänkte jag mot min vår/syrianskas allians chapos och då såg jag plötsligt våra fiender Lotus och deras allians... och sen hände det som hände. Tycker dock jag förtjänar en ny chans då jag inte är någon som är en problems spelare eller någon som egentligen brukar förstöra för andra serverar jag tog bara ett dumt beslut och förstörde för serverns RP och det var en sen kväll. VILL TILLBAKS NU! DET GÅR VERKLIGEN INTE ATT BESKRIVA MED ORD OKM HUR MYCKET JAG VILL TILLBAKA TILL SERVERN. Ge mig en ny chans hedgehog jag kan så himla mycket bättre tro mig! Det ända jag vill nu i efterhand är att komma tillbaka till servern och visa hur bra jag egentligen är på att rpa och framför allt ha kul och träffa nya karaktärer på servern vilket är extremt roligt. Det var 100% jag som gjorde fel, det går inte att klandra på någon annnan och det vet jag även till 110% om. Jag vill förklara varför jag tog ett dåligt beslut under en situation som uppstod nyligen. Jag var ute och körde runt i vår gängbil som sagt när våra fiender dök upp och började hetsa osv mot mig. De började pitta min bil väldigt aggressivt, och till slut flög jag runt helt utan kontroll. Egentligen borde jag ha stannat upp där och rpat skadorna jag rimligen borde ha fått, eftersom att det inte är realistiskt att flyga runt och vålta i luften och sedan köra vidare men i stället valde jag att fortsätta köra vilketr jag ångrar så OTROLIGT mycket. När jag ser tillbaka på situationen så hade jag defentivt gjort om och gjort rätt det var otroligt dumt av mig och jag ångrar det så sjukt mycket! Anledningen till mitt beslut var att jag blev både arg och frustrerad. Mina motståndare bröt mot flera regler, bland annat pittade de upprepade gånger utan någon tydlig anledning och började skjuta direkt utan någon form av rpande (shoot on sight). Det var inte bara en eller två bilar heller, det var minst tio bilar som samtidigt pittade och pressade mig, vilket gjorde mig väldigt stressad. I den pressade situationen tappade jag omdömet och valde att agera utifrån känslor istället för att följa reglerna. Jag förstår nu i efterhand att jag borde ha stannat bilen, rpat på skadorna och låtit motparten vinna scenariot, även om de inte följde reglerna själva. Två fel gör inte ett rätt, och det var fel av mig att låta mina känslor ta över. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och förstår att det påverkade spelupplevelsen negativt, både för mig och andra. Jag lär mig av detta och kommer göra mitt bästa för att hantera liknande situationer bättre framöver! Jag vill så gärna bevisa och ber om en andra chans för att få spela på denna server IGEN, då det 100% är den ABSOLUT BÄSTA SERVERN och som sagt jag vet inte hur jag ska kunna beskriva med ord om hur mycket jag ångrar denna händelse, så kan jag få en till chans, jag lovar verkligen att du inte kommer att ångra dig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ni staffs som var involverade, specielt hedgehog gjorde ett korrekt beslut genom att banna mig då jag bröt mot en allvarlig regel som påverkade både serverns balans och upplevelsen för andra spelare. Jag har ingen ursäkt för mitt agerande och inser att det var ett stort misstag från min sida. Jag ångrar verkligen mitt beslut och har reflekterat mycket över konsekvenserna av det. Sedan händelsen har jag haft tid att tänka och har nu noggrant gått igenom alla serverns regler för att säkerställa att jag inte gör samma misstag igen. Jag känner mig mer motiverad än någonsin att spela på ett respektfullt och korrekt sätt och bidra med positiv social RP. Jag förstår att förtroende måste byggas upp på nytt, och jag är beredd att göra det genom att alltid följa reglerna och agera ansvarsfullt. Jag vet att jag inte kan ta bort det jag gjorde, men jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans att visa att jag har lärt mig och att jag kan vara en positiv del av servern. Jag är verkligen tacksam för att ni tar er tid att läsa detta och skulle vara oerhört glad om jag fick möjligheten att spela på servern igen. Går verkligen inte att beskriva med ord om hur saknaden från unive är stor men något som är säkert är att jag verkligen skulle vilja börja spela på servern igen. Tack för att ni tar er tid att läsa detta, ni som än kollar på min banöverklagan om det är Philip, hedgehog eller vem det nu än är! Jag har verkligen förstått mitt stora regelbrått och tagit del av de stora konsekvenser det fått från både andra spelare här på servern men även hur hårt det påverkat mig själv, genom att inte kunnat spelat på servern. Jag inser nu att jag gjorde fel och att jag borde ha följt serverns regler noggrannare. Det var ett ärligt misstag från min sida, och jag ångrar verkligen att jag inte tänkte igenom situationen bättre. Om jag får en ny chans att spela på servern så kommer jag vara mycket mer noggrann med att hålla mig inom regelverket. Men nu har jag läst igenom alla regler och är redo för att komma tillbaka till servern så det skulle uppskatas extremt mycket om någon av er staffs skulle kunna låta mig få förtroende att spela på servern nu igen då jag verkligen insett mitt misstag här på servern och jag ångrar det grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns tyvärr inte så mycket från det då det var extremt längesen minns dock 1 p ban som var för ungefär 1 år sedan då jag c loggade vilket också var otroligt dumt, men som sagt bans är till för att lära sif och jag känner mig verkligen mer redo än någonsin då jag är riktigt taggad på unive!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat följa reglerna ordentligt genom att ha tänkt realistiskt och inte fortsatt att köra efter en pittning så man flyger och våltar i luften utan istället rpat på mina skador, hoppat ut, tagit upp händerna och bara helt enkelt låtit mot parten vinna scenariot och helt enkelt tänkt på dem också och inte bara på mig själv vilket jag ångrar extremt mycket nu idag. Det var sent på kvällen och jag tog väldigt dåliga beslut precis som alla kan göra helt enkelt. Jag skulle verkligen vilja komma tillbaka på servern och spela igen för det skulle vara rikitgt kul och tro mig hedgehog jag har verkligen lärt mig av min ban och fått en rejäl läxa och jag kan verkligen lova att det inte kommer att hända igen det har du mitt ord på!

Har du lärt dig någonting efter din ban? 1000000000%, detta kommer utan tvekan ALDRIG hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka