Nekad Jullebulle8 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jullebulle8

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? Bonkerullen

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Yuno Miles

Efternamn: Tanaka

Ålder: 24 år

Bakgrund: Yuno Miles Tanaka växte upp i en liten by i Japan, omgiven av natur och traditionella seder. Hans föräldrar äger en gammal dojo där han lärde sig både kampsport och disciplin från en ung ålder. Vid 18 års ålder flyttade Yuno till Tokyo för att studera datavetenskap på universitetet och upptäckte där sin passion för teknologi och spelutveckling. Efter examen startade han ett litet indie-spelföretag med några vänner, där han arbetar som huvudprogrammerare och spelutvecklare.

Känslor: Yuno är en optimistisk och energisk person, men han kan ibland känna sig överväldigad av de höga krav han ställer på sig själv. Han har en djup lojalitet mot sina vänner och familj och drivs av en stark önskan att göra dem stolta. Han kan vara blyg i sociala sammanhang men blir mycket passionerad och uttrycksfull när han pratar om sina intressen.

Intressen: Yuno är fascinerad av allt som har med teknologi och spel att göra. Han älskar att koda och spenderar många nätter på att arbeta på nya spelidéer. Förutom spelutveckling är Yuno också en entusiastisk utövare av kampsport, speciellt karate och kendo. Han gillar att tillbringa tid i naturen, vilket ger honom en paus från den hektiska staden och inspirerar hans kreativa processer. Yuno har också ett stort intresse för japansk mytologi och folktro, vilket ofta influerar teman i hans spel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej,

Jag heter Julius och skulle vilja ansöka om att få delta och bidra till er RP FiveM-server. Här är några anledningar till varför jag tror att jag skulle vara en värdefull medlem av er gemenskap:

Rollspelsfärdigheter och Erfarenhet
Jag har flera års erfarenhet av rollspel, både inom digitala och bordsspel. Jag har deltagit aktivt i olika RP-servrar i FiveM och andra spel, vilket har gett mig en god förståelse för både rollspelsetikett och dynamik. Min förmåga att skapa och utveckla intressanta och komplexa karaktärer bidrar till en mer levande och engagerande spelupplevelse för alla deltagare.

Teknisk Kompetens
Med en bakgrund i datavetenskap och spelutveckling har jag en gedigen teknisk kunskap som kan vara till stor nytta för servern. Jag är skicklig i programmering och kan bidra till att utveckla nya funktioner, lösa buggar och optimera serverns prestanda. Mina kunskaper inom skriptning och modding för FiveM kan hjälpa till att förbättra och anpassa servern efter gemenskapens behov och önskemål.

Kreativitet och Engagemang
Jag brinner för att skapa engagerande och dynamiska rollspelsmiljöer. Min kreativitet sträcker sig från att skapa intressanta karaktärsberättelser till att föreslå nya spelmekaniker och evenemang som kan berika spelupplevelsen. Jag är alltid redo att ta initiativ och engagera mig i gemenskapen för att säkerställa att alla spelare har en positiv och minnesvärd tid på servern.

Kommunikationsförmåga och Samarbetsförmåga
God kommunikation är avgörande för en framgångsrik rollspelsserver, och jag är skicklig på att uttrycka mig tydligt och effektivt både skriftligt och muntligt. Jag är också en bra lyssnare och värdesätter andras idéer och perspektiv. Min förmåga att arbeta i team och bygga starka relationer med andra spelare kommer att bidra till en harmonisk och välkomnande gemenskap på servern.

Lojalitet och Ansvarstagande
Jag förstår vikten av ansvarstagande och pålitlighet inom en RP-server. Jag är dedikerad till att följa serverns regler och riktlinjer och att hjälpa till att upprätthålla en positiv och respektfull atmosfär. Min lojalitet mot servern och dess medlemmar innebär att jag alltid kommer att sträva efter att bidra till dess framgång och trivsel.

Jag ser fram emot möjligheten att få bli en del av er RP FiveM-server och att få bidra med mina färdigheter och min entusiasm. Tack för att ni överväger min ansökan.

Med vänliga hälsningar,

Julius

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpatens vinning innebär att du ska fokusra på att få det så roligt och bra för motpatern så det är roligt för båda paterna istället för att samma person ska vinna hela tiden

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA jag har förstått, ett exempel kan va RDM, de innebär att man inte får döda någon utan andledning. VDM är att inte använda ett fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jo lite grann

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt

Nekad.
Anledning:
AI text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka