Nekad Jullebulle8 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jullebulle8

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? Bonkerullen

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Yuno Miles

Efternamn: Tanaka

Ålder: 24 år

Bakgrund: Yuno Miles Tanaka växte upp i en liten by i Japan, omgiven av natur och traditionella seder. Hans föräldrar äger en gammal dojo där han lärde sig både kampsport och disciplin från en ung ålder. Vid 18 års ålder flyttade Yuno till Tokyo för att studera datavetenskap på universitetet och upptäckte där sin passion för teknologi och spelutveckling. Efter examen startade han ett litet indie-spelföretag med några vänner, där han arbetar som huvudprogrammerare och spelutvecklare.

Känslor: Yuno är en optimistisk och energisk person, men han kan ibland känna sig överväldigad av de höga krav han ställer på sig själv. Han har en djup lojalitet mot sina vänner och familj och drivs av en stark önskan att göra dem stolta. Han kan vara blyg i sociala sammanhang men blir mycket passionerad och uttrycksfull när han pratar om sina intressen.

Intressen: Yuno är fascinerad av allt som har med teknologi och spel att göra. Han älskar att koda och spenderar många nätter på att arbeta på nya spelidéer. Förutom spelutveckling är Yuno också en entusiastisk utövare av kampsport, speciellt karate och kendo. Han gillar att tillbringa tid i naturen, vilket ger honom en paus från den hektiska staden och inspirerar hans kreativa processer. Yuno har också ett stort intresse för japansk mytologi och folktro, vilket ofta influerar teman i hans spel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej,