Nekad grishen | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grishen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milo

Vad är ditt discord namn? c1_123

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: leo sundberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omtänksam och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: leo sundbergÅlder: 24 leo växte upp i en liten stad vid kusten, där han alltid haft en stark koppling till naturen. Han spenderade mycket tid utomhus som barn och utvecklade ett intresse för miljöfrågor tidigt i livet. Hans föräldrar var båda lärare, och även om de var passionerade i sina yrken, uppmuntrade de abduli att följa sina egna drömmar och passioner. Efter flyttade han till Stockholm för att studera miljövetenskap vid universitetet. Under sina studier deltog hon i flera frivilligprojekt för att bevara lokala ekosystem och arbetade även som praktikant på en miljöorganisation. Efter examen började abduli arbeta på ett internationellt miljöföretag som fokuserade på hållbar utveckling och energiomställning. abduli är nu en expert på förnybara energikällor och arbetar för att hjälpa företag att minska sina koldioxidutsläpp. abduli långsiktiga mål är att driva sitt eget företag inom hållbar teknologi, där hankan utveckla lösningar som gör det lättare för både stora och små företag att övergå till fö

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med genomtänkt rp jag försöker skapa längre konversationer ändå om många vill göra saker snabbt och fortsätta. Jag gillar scenarios som tar tid och är genomtänkte som jag kommer bidra med. Jag är väldigt bra på att samarbeta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för alla ska har roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag slogs på piren en gång för nån slog mot mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är man t.ex skjuter nån för inget och vdm är när man använder sin bil som ett vapen t.ex köra på nån powergaming när man inte rpa på skador som t.ex när man kör in i nått med sin biö

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka