Accepterad Julle | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julle

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799078465

Ditt Hex-ID: 110000131ff4441

Vad är din discord tagg? 1julle

Vem var det som bannade dig? Mohsha80

Bild på banmeddelande: bannbajs.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fick lite rage anfall och tänkte inte på vad jag gjorde, jag slog ner en grabb från ett tak och jag var polis under denna tid.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit dödad utav några kriminella på servern som rikta och döda mig för att sedan ta deras grabb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt de hade inte varit en bra dag, hade missat medicinerna och kunde inte kontrollera mina känslor.
Jag skulle inte slagit ner han utan jag skulle fokuserat på en bättre roleplay värld och upplevelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. var senast bannad för poweraming där jag valde att icke rpa på mina skador genom att använda mig av orealistiska krafter och inte rpa skadad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätt rpa och ta ner han därifrån och göra en bättre scenario utav de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, kommer inte slå ner någon från en byggnad för att jag blev lack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tänk på vad du gör i framtiden, på Unive strävar vi efter att bägge parter ska få ha kul under scenarion. Försök hantera känslorna framöver också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka