- Meddelanden
- 99
- Reaction score
- 3
Ban-referens
pkprnt — FiveM, Permanent
Anledning: skriver i grupp att han resettat datorn, skyddar staff korruption
Bannad av: Toris
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag chillade i gänghuset och 3lvis och toris bad mig komma supp, sen hoppade jag supp och dem PC checka mig och dem hittade ingenting på datorn för jag hade resettat den men dem hittade i en grupp att jag hade skrivit att jag resettat datorn och dem frågade om jag hade haft fusk på datorn och jag erkände att jag hade laddat ner det men inte använt på unive utan bara på lall servrar. Men dem såg också i gruppen att en staff hade skrivit att staffsen skulle pc checka gänget jag var me i så då skrev jag att jag hade resettat datorn så det var lungt och då valde dom att P banna mig för att inte rappotera staff korruption.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja ABSOLUT, jag ångrar att jag ladda ner fusket från början för det gjorde ju att jag blev p bannad. Men om jag får en chans till så kommer jag göra bättre ifrån mig och sköta mig för jag saknar servern mycket jag spelade varje dag från januari 2025 till december. Jag ångrar också att jag inte rappoterade staff korruptionen tidigare för då hade jag fortfarande spelat på servern.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att ALDRIG ladda ner fusk och rappotera staff korruption DIREKT. Om jag hade kunnat göra något annorlunda hade jag skitit i att ladda ner fusket och rappoterat korruptionen.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har blivit äldre och och saknar mycket att spela på Unive. Jag kommer absolut sköta mig och Rpa bra och vara aktiv mycket på servern som jag var innan jag blev P bannad. Jag skötte mig bra på servern också innan jag hade knappt några bans och dem fick jag typ i januari förra året när jag inte kunde någonting. Så det enda jag ber om är en till chans.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA