Spunk
Icke Medlem
- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 0
Berätta vad som hände Jag hade laddat ner ett gratis skit fusk och skulle gå in på servern och då när jag var påväg in på servern så blev jag ac bannad innan jag ens hade kommit in och de var väldigt dumt att ens ladda ner fusk från börja när jag redan vet att de bara förstör för servern
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag hade tagit mycket ansvar både att jag har en ny dator och jag har svärt på mitt liv att jag aldrig kommer ladda ner eller använda fubb igen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att fusk är en riktigt dålig grej både för mig och andra i communytit och för andra spelar inne på servern. Vad hade kunnat göra annorlunda är att jag inte skulle laddat ner fubb från den första början och fortsatt bara rpa på ett normalt sätt percis som alla andra spelar på servern.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en andra chans för jag har svurit på allt att jag aldrig ska ladda ner fubb och att ni kan pc checka mig ifall ni inte tror mig
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja