Accepterad Julis | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julis

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 250 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: J.vi0
Datum: 2025-10-25
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag minns att jag köpte något fusk i 7 dagar och ville testa pga att jag aldrig gjort det förr och kan ju meddela att de var så sjukt onödigt satt man inte ens vet vart man ska ta vägen. Tror inte ni fattar hur mycket jag ångrar detta, nu är jag verkligen skit sugen på att börja rpa på unive igen och jag skulle verkligen uppskatta så sjukt mycket om ni kunde låta mig få en en till chans.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar absolut fullt ansvar för det som hände och jag önskar verkligen jag hade kunnat säga förlåt till alla drabbade. Jag har tagit en bra paus från fiveM och har inte riktigt känt att det finns någon annan server än Unive. Och tro mig, jag har verkligen lärt mig en rejäl läxa efter 8 månader lär man sig oavsett vad det än är och jag skulle bli sjukt glad om ni hade kunnat ge mig en ny chans.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte använda sig av fusk, det är så sjukt jävla tråkigt för alla och det finns verkligen inte något bra med det. Vet själv hur det känns när någon sitter på fubb och det är sjukt äckligt för de som blir drabbade vilket är helt fel. Men i det stora hela har jag helt ärligt inte spelat jätte mycket på senaste och jag kan säga att under den perioden har jag verkligen tänkt mycket på denna händelse och känner att det är så jävla onödigt av mig så de e helt sjukt, ångrar det jättemycket och skulle bli så jäkla glad om man skulle kunna få chansen att spela på servern, hat trots allt gått 8 månader nu.

Varför ska vi ge dig en till chans? Anledningen till att jag ska ha en till chans är för att jag är kapabel till att bjuda på en väldigt hög rp-nivå, och jag har ju dessutom varit bannad nu i 8, snart 9 månader och som jag skrivit nu 1000 gånger har jag verkligen lärt mig av mitt misstag och alla tar dumma beslut och gör fel och det gjorde jag denna gång vilket jag ångrar så sjukt mycket. Jag har lämnat allt fokus på skjutande och fusk bakom mig och vill nu spela på ett seriöst och trovärdigt sätt. För mig handlar rp om att skapa roliga och bra scenarion för alla spelare, inte bara för mig själv. Jag vill bidra med social och rolig rp som gör servern roligare för alla. Jag hoppas därför att ni vill ge mig en andra chans. Jag har lärt mig av mitt stora misstag och skulle verkligen uppskatta möjligheten att få visa vad jag kan bidra med på servern. Om det behövs får ni gärna pc checka mig när som helst, eftersom jag inte har något fusk på min dator och aldrrig kommer att använda det igen. Jag har suttit av mitt straff tillräckligt nu enligt mig själv och tycker att jag förkännar en ny skans helt enkelt då jag vill börja utforska serverns rp nu igen, som sagt så vill jag barfa ha social rp då det helt enkelt är bäst för alla.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, förutom mitt egna bevis vilket är att jag fuskade.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
@Toris kan du kontakta mig på discord jultomten.1 och har slängt iväg ett PM till dig.
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Hej! Känner att priset känns lite överdrivet efter 1 års ban, finns det möjlighet att diskutera priset i PM med dig, @Toris eller någon annan?

Tack på förhand!
 
Har ni lust o kolla PM? @Toris @Snak312 eller @Shabbe

heter XZfrmda.1 på dc har även kontaktat dig på mitt vanliga konto där jag är bannad @Toris som heter jultomten.1

//Jultomten.1
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top