Nekad julian hoerrd | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

julian hoerrd

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198043869557/

Ditt Hex-ID: 110000104fbb175

Vad är din discord tagg? Rec_Julle #7491

Vem var det som bannade dig? akam_p

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag blev rånad och sen stängde av min dator innan de hann loota mig så det var mitt fel men jag visste inte kunde bli bannad av det och att det var en regel efterssom att jag är ny på unive jag tänkte igentligen bara stänga av min dator för att jag blev sur på att jag blev rånad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånnad i min bil så jag körde iväg och sen så körde jag av en klippa så då stängde jag av min dator för att inte dö och för att jag blev rånad men jag kommer inte att göra om det efterssom jag nu vet att man inte får

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban men jag har lärt mig av bannen och kommer inte att göra om det om jag blir unbannad samt så kommer jag att bidra till ett bättre rp än jag gjort innan och inte bryta mot mer regler på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha låtit de råna mig det skulle gjort så att scenariot blev bättre och att gjort så att jag inte c-loggade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte stänga av min dator igen och att jag måste följa reglerna på unive annars kan det resultera med en ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka