Nekad örjanlaxen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örjanlaxen

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199747440774/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Flyingleonaidas

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tydligen C loggade men jag gjorde igentligen inte det jag väntade tills det stod att jag skulle hålla in E men min pappa tjatade på mig att jag måste stänga av så jag glömde det och stängde av spelet men jag vänta hela dom minutrana tills man ska hålla in E.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett scenario där jag blev kidnappad och sedan avrättad på ett berg och jag väntade dom här minutrarna och sedan loggade jag ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel men visste inte riktig vad jag skulle gjort då min pappa sa att jag måste stänga av men om jag blir unbannad så ska jag tänka på att hålla inne E och se till att jag inte gör det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för Rdm och sen dess har jag inte rdmat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hålla inne E istället för att bara stänga av även fast det var stressigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig kommer jag tänka på att hålla inne E innan jag stänger av istället för att bara stänga av men det var stressigt då jag verkligen behövde stänga av.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka