Nekad julian hoerrd | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

julian hoerrd

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198043869557/

Ditt Hex-ID: 110000104fbb175

Vad är din discord tagg? Rec_Julle #7491

Vem var det som bannade dig? akam_p

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ni bannade mig pågrund av att jag stängde av min dator under ett rån vilket bryter mot regeln combat logging. Jag gjorde fel men om jag blir unbannad så kommer jag att bidra till en bättre rp, defenitivt inte combat logga igen och jag kommer att följa era regler bättre än vad jag gjort innan. jag förstod ej innan att detta var en väldigt viktig regel med combat logg och att man kunde bli permanent bannad av det men nu när jag blivit bannad och lärt mig att reglerna är väldigt viktiga att följa så kommer jag inte bryta mer mot de. jag har samt läst på unives regler och kan nu reglerna mycket bättre och jag hoppas att jag skulle kunna bli unbanad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånad när jag plockade kokain blad och jag hade plockat väldigt många och jag tänkte sälja dem. medans jag satt i min bil påväg att åka ifrån där man plockar kokain så kom en rånare och pekade en pistol mot mig och sa att jag skulle hoppa ur bilen jag ville ju inte tappa alla blad så då körde jag iväg men han körde efter och sen efter ett tag flög jag ner för en klippa och då stängde jag av min dator för att inte bli av med bladen men när jag kom in på datorn så såg jag att jag hade blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban och jag bröt mot regeln c-log men jag visste inte att det var en så seriös regel och att man kunde bli bannad för det men nu vet jag och jag vet att jag inte ska göra om det jag har också läst reglerna flera gånger och jag ska nu försöka att bli unbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag skulle gått tillbaka i tiden skulle jag inte kört i väg och bidragit till bättre rp genom att låta han råna mig eller om jag bara kunde gå bak i tiden tills precis när jag börja köra skulle jag när jag körde av klippan ej stänkt av min dator utan låtit han ta mina saker och alla blad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att följa reglerna bättre och om ni unbannar mig så kommer jag att rp:a bättre och jag är samt mer påläst på reglerna och kan dem bättre nu om jag blir unbannad kommer jag ha i omtanke att följa regler och tänka efter innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka