jorge.pere@allmanna-grand | Chef-jobb ansökan (Securitas) [Kev1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas chef

Vad heter du IRL? Lucas Johansson

Vad heter du på discord? VLE Lucas

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Att ta lite mer interjuver och jobba mycket mer som en chef. Han heter Lucas Björk han är snäll glad moddig och omtänksam han älskar sin stad där. han bor i sina bilar som han gillar. han har tidigare jobbar som polis, Ambulans ,Securitas , och många mer jobb, Marja-lisas. han har massor med erfarenheter han flyttade nyss in till Unive city igen efter att ha bot i stockolm i nåra år men är äntligen flyttat in igen och trivs bra han har många vänner och så hon drömmer och en Täsla han kan bo i. Och drömmer om att få jobba som securitas igen fast chef denna gång. han älskar att sälja bilar som jag sa han gillar och sälja bilar på pirren och så han älskar verkligen Unive city. han drömmer om att få börja om att få börja om med att jobba som försäljare inom bilar eller snarare chef han har en stor enpati för andra som jag sa så bor hon i ett litet hus som han har där han trivs det brukar vara ganska kallt på kvällarna därför han bor på pirren vid stranden han vaknar sedan går hon alltid upp och börjar kolla på bilar han har så många och. Jag kommer också hålla en del möten om informationer och så vidare. Och jag vill få upp yrket så att de blir mer aktivetet inom securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min karaktär Har jobbat som polis men ett fler tal utbilningar. Han har också jobbat som securitas, Sjukvårdare och räddningtjänst, Mekonomen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är Inne nästan varje dag i cirka 1-4 timmar När jag rp ar. Och jag tror om man är inne mycket som chef så blire de mer annställda.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle forsäta spela om jag inte blir godkänd

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar bara på unive

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka