Accepterad Jordan_Michael58 | Medlem ansökning [swetime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Jordan_Michael58

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Lövgren

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig,ödmjuk,erfarenhet kring livet.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Komma tillbaka till polisen var tidigare ledning inom polisen och en väldigt allmänbildad person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag försöker alltid bidra med en hög rp nivå och har rpat tidigare på den här servern och andra men den här är typ bäst enligt mig så därför väljer jag unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Asså man ville ju alltid utvinna så mycket som möjligt av ett scenario så det handlar ju om att spela på men tanken är ju att ska vara kul för båda parter det är alltid det man ska sträva efter har jag lärt mig efter flera års erfarenhet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit kickade för lall och annat men man ska inte bryta emot reglerna man ska ha kul när man rpar och man lär sig sådant med tiden som går.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel 1: Powergaming man spelar endast för pengar och makt till exempel att man vet att man kanske kommer bli kidnappad och förlora sitt vapen men man väljer istället att logga ut för kvällen och kanske spela på nån annan karaktär för att man ville undvika scenariot. Exempel 2: Reaction rp till exempel om jag har blivit kidnappad och personen hotar att ta mitt liv och jag är en vanlig människa då ska spela utifrån det som händer och eftersom det är en vanliga människa jag vara rädd och inte vara nån som ba sitter och säger skjut då skjut då för jag vet själv att jag hade varit skit rädd om det varit på riktigt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag strävar alltid efter att alla ska ha kul men såklart ska man hålla sig till en bra rp nivå och följa reglerna men jag hoppas att ni godkänner mig för jag har en massa erfarenhet inom rp och har vart med inom stora scenarion som skätt på servern tidigare år.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Min karaktär heter kalle Lövgren han är född 2001 och var tidigare polis och han var högt uppsatt i ledning just nu är hans planer att komma tillbaka till poliskåren för att kunna bidra och dela med sig utav sin erfarenhet och hjälpa nya poliser att komma igång samt är han nyfiken på hur det nya systemen som kommit kommer funka. Kalle har även varit högt uppsatt på securitas och jobbat inom sjukvården på unive han är mycket erfaren person som gillar det han gör och han är en mycket trevligt person hans ursprung är Finland och Sverige. Man kan säga att Kalle är old school på unive han rpade när staden var ny och han är sugen på att göra en comeback så att säga. Jag har även en annan karaktär som heter gabriel som kommer från chile och han var kriminell förut i staden och var vice boss för ett gäng och sedan var han med i andra gäng.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Noterbart: DU SKALL HETA EXAKT SAMMA SOM DU GÖR PÅ STEAM OCH DC

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka