Nekad jonte1223 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9Jonte.

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#8918

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som gör att jag vill ansöka till ma är för att jag vill klättra upp i staff teamet. Jag vill bli ma för att jag tycker de e roligt att hjälpa folk samt att lära känna mer folk och ta lärdom inom staff arbete. Jag vill lära mig hur man tar intervjuer på unive samt att hjälpa andra som behöver hjälp med saker. Jag vill allmänt bli ma för att jag vill testa på att vara högt uppsatt på en server med mycket spelare. Jag vill också få lära mig mer om staff arbete samt om ma arbete.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig till ma för att jag är en person som hjälper när det behövs. Jag behandlar andra med respekt oavsett om personen e upprörd eller inte. Jag vill hjälpa folk med de dom behöver. Jag vill få folk att ansöka till ma och staff för att jag vill få mer kollegor inom staff arbetet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska behandla folk med respekt och att du som person sak hålla en god ton till den som e upprörd oavsett vad det handlar om. Du som ma ska ALLTID vara lugn och att du ska ha en bra ton och inte hetsa. För om du hetsar så kommer problemet bli ännu större och då kommer allt bara äsklaera mer än vad prblemet är.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? När du är medlem så har du ett stort ansvar att sköta dig. Som medlem ska du sköta reglerna och bidra med bra rp till servern. Som medlem så ska du såklart klippa om du ser en annan medlem göra ett regelbrott och hoppa support. Du som medlem ska alltid ha en god ton mott staffs eller ma. Du som emdlem gör en stor påverkan på servern hur rpen är om du lallar på servern får du ta din konsekvenser och lära sig av sina misstag.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dina krav som ma är att du alltid ska lyssna på dom högre uppsatta och om du ska banna en person så hade jag alltid kontakatat en helper eller staff för extra stöd om jag behöver banna en person. Kraven som ma är ju att dus ak vara aktiv samt att du ska kunna bemöta folk emd respekt som ma har du rätt till mycket men de gäller att man sköter sitt yrke som ma.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som ma är att bemöta folk med respekt samt att jag ska hålla en god ton i ALLA sammanhang. Du som ma ska vara en förebild för dom andra och att du ska som ma vara trevlig uneder alla medlemskap intervjuer och vara en mogen ma som förklarar och tar tid för personen som tar intervju. Personen som tar intevju är förmodligen liten nervös och då ska du som ma vara bemötande på ett gott sett.

Hur ser din aktivitetet ut? Hur ser din aktivitetet ut? Min dagliga aktivitet är 10 timmar på helger och 6-7 på vardagar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka