Accepterad Jonish | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonish

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonis_37

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Bolmstedt

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Vänlig, Intressant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har levt spontant med vänner och njutit av livet, men har nu nya mål. Målet är att hitta ett stabilt jobb som inte bara betalar de kostande han har utan också är något man vill göra och roligt. Samtidigt vill karaktären bygga sitt namn i staden och bli känd som en trevlig person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med någon som har 3 års erfarenhet inom FiveM, Staff 3x, Polis chef x2 (subdiv x7) och massa mer. Jag brukar spela mycket så är väldigt aktiv. Dock har de varit V-menu servrar jag kört på förut men jag har redan börjat förstå hur allt fungerar. Jag kan lätt sagt bidra med en erfaren och aktiv spelare som såklart följer regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela så att alla har kul, Inte spela nå egoistiskt sätt. Alla ska få ha kul på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Combat Logging, FearRP, powergaming, L-tap, Pratar OOC, NLR, Lall/ Trolling.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte kört på nå svenska RP serverar men jag har kört amerikanska server i typ 3 år nu. Men som sagt har jag varit Polis Chef, Företags Chef, Gäng Ledare och massa mer i engelska.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka