Nekad Marmen10 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marmen10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Menck

Vad är ditt discord namn? Marmen10

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Svenson 2006-06-03

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, ansvarstagande och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag har inte så mycket bakgrund bakom min karaktär då jag är ganska ny till unive och speciellt den gubbe jag spelar på just nu. Men jag har jobbat lite hos postnord och dhl för att få ihop lite pengar inför mina äventyr. Mina framtids planer för min karaktär är att få ett jobb hos polis, brandman eller sjukhus personal då jag tycker att det är kul att hjälpa andra och bidra till ordning i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tror att jag kommer kunna bidra till ett mer ordningsamt och roligare server då jag har planer att jobb som något uniformsarbete. Jag tror också att jag kommer bidra till ett mer fungerande server då det ibland känns som det saknas personal hos både sjukhuset men också hos vissa bilfirmor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tolkar det som att vinna inte är ändamålet utan att få ett bra scenario som blir roligt för alla och inte bara för mig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot någon regel då en Staff har behövt tillkallas, men jag har blivit stanade av polisen då jag har kört för fort eller liknande. Men hoppas att det inte ska behöva bli grövre än så,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid tänka utifrån verkligheten och göra saker som man skulle kunna göra i verkligheten detta för at skapa en så realistisk känsla som möjligt. Man ska inte heller försöka få polisen efter sig utan deras jobb är att få spelarna att hålla reglerna och lagar inte att jag någon som vill bli jagad. Man ska även inte lämna server när man pratar med staff för att på så sätt undvika ett straff eller liknande

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte så mycket mer att säga än att jag är en seriös spelare som är aktiv.

Nekad
Anledning Måste vänta minst 24h efter nekad ansökan

Du får ansöka igen imorgon, lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka