Jonish
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? jonis_37
Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Bolmstedt
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Vänlig, Intressant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har varit ute med vänner och levt livet ett tag men ska börja leta ett riktigt jobb som går att leva på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med någon som har 3 års erfarenhet inom FiveM, Staff 3x, Polis chef x2 (subdiv x7) och massa mer. Helt enkelt bra, moget och roligt RP.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hjälpa andra även om de leder till att du själv förlorar just då.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Combat Logging, FearRP, powergaming, L-tap, Pratar OOC, NLR, Lall/ Trolling.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte kört på nå svenska RP serverar men jag har kört amerikanska server i typ 3 år nu. Jag har varit Polis Chef, Företags Chef, Gäng Ledare och massa mer skit.
Vad är ditt discord namn? jonis_37
Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Bolmstedt
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Vänlig, Intressant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har varit ute med vänner och levt livet ett tag men ska börja leta ett riktigt jobb som går att leva på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med någon som har 3 års erfarenhet inom FiveM, Staff 3x, Polis chef x2 (subdiv x7) och massa mer. Helt enkelt bra, moget och roligt RP.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hjälpa andra även om de leder till att du själv förlorar just då.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Combat Logging, FearRP, powergaming, L-tap, Pratar OOC, NLR, Lall/ Trolling.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte kört på nå svenska RP serverar men jag har kört amerikanska server i typ 3 år nu. Jag har varit Polis Chef, Företags Chef, Gäng Ledare och massa mer skit.