Accepterad Jonas__testar | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas_testar__

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? jonastestar

Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu på sommaren kommer jag kunna spela ganska mycket ungefär 12 till 16.00 sen på kvällarna 19.00 till 01.00 på natten men tror att jag kommer vara mer aktiv. Senare när skolan börjar kommer jag att ha fotbolls träningar Måndagar, torsdagar och kanske onsdagar. När jag inte har det så kommer jag vara aktiv ungefär klockan 16.00 till 21.00.

Måndag: 15.00 till 16.00 på kvällen 20.00 till 22.00
Tisdag 16.00 till 21.00
Onsdag: 19.00 till 22.00
Torsdag: 15.00 till 22.00
Fredag: 16.00 till 01.00
Lördag: 15.00 till 00.00
Söndag: 17.00 till 23.00

detta är bara kanske, det kan variera väldigt mycket men eftersom jag börjar 9an så kommer jag också ha mycket plugg.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag började spela för 1 och ett halvt år sen i början av 2022 sen fick jag blacklist för typ 2 månader sen. Det var första gången jag fick black list och innan det hade jag inte fått en ban på ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 men jag har ett nytt steam så det står noll men på mitt gamla hade jag 11. Blev hackad på mitt anda så fick lov att göra ett nytt steam. här är ett klipp på mina bans på detta steam kontot https://clipchamp.com/watch/CP3DS2EYKIH

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag tycker servervakterna ska ha som uppgift att hålla koll på servern och städa bort dem lalliga personerna som inte rpar på ett bra sätt samt att dem bara lallar. Servervakter ska inte leta efter problem i folkets rp, problemen ska komma till dem istället. När du är en servervakt så ska du också vara en stor förebild för dem andra spelarna. Jag har varit MA och servervakt innan så jag vet hur det fungerar med bans och är väldigt mogen

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt för att underlätta för staffsen här på unive samt att hjälpa nya spelare till som presic har börjat rollspelat samt dem som är erfaren inom det. Jag vill hjälpa server på ett bra sätt och försöka göra den till en bättre server då jag ser att folk brukar lalla men inte blir bannade. Jag vill att servern ska vara lall fri och att man ska kunna ha så bra rp som möjligt på unive. Jag skulle säga att jag är mogen och kan ta emot kritik. Jag tar inte emot mig så mycket så ifall jag pratar med någon, ifall jag tillexempel har bannat någon och han börjar skrika på mig så kommer jag ändå bemöta han på ett lugnt sätt samt att jag inte kommer skrika tillbaka. Jag har varit Sv innan så jag kan typ alla commands. Jag kan även alla reglerna och om jag skulle bli sv skulle jag inte abusea mina perms då det är väldigt fel och inte acceptabelt. Jag kommer hjälpa så många som möjligt för att dem ska kunna utveckla sin rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man använder sina perms till någon man inte ska som tillexempel ressa under ett scenario. Detta är oacceptabelt och man ska inte göra detta. Det kan också vara ifall man står i kö på marja lisas och inte orkar vänta så väljer man att kicka spelare för att komma först.
Nuvarande: Medlem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka