Accepterad Skiller | Ansökan till Servervakt [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skiller

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad heter du på discord? sigge4933

Vad är ditt Hex:ID 11000013365ddc1

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16.00-21:00
Tisdag 16.00-21:00
Onsdag 16.00-21:00
Torsdag 16.00-21:00
Fredag 15.00-02:00
Lördag 14.00-02:00
Söndag 14.00-21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Mer än ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger. Kunde inte ta skärmbild men kan visa screen share.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt ska hålla koll på rpn som är runtomkring sig. En servervakt har tillgång till att kunna dva bilar, reviva, kicka och banna personer, Om en lallare skulle komma in på servern så kan en servervakt snabbt och enkelt välja att banna den personen istället för att staffs ska behöva komma dit och banna den personen. En servervakt har även uppgiften att kunna underlätta för staff teamet genom att kunna dels få bort lallare som kommer då och då men även kunna dva bilar som står mitt på vägen. En servervakt har även i uppgift att hjälpa personer t.ex en icke-medlem kommer in på servern och frågar ooc saker ig, kan en servervakt skriva i hans pm genom att göra /m id eller att kicka personen och skriva anledningen där och skriva säg inte sånt ig det är ooc och förklara vissa grejer så dom lär sig och inte gör om misstaget.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli SV pga att jag gillar Unive och tycker det är en mycket bra server. Vill även kunna hjälpa till mer och få ta lite extra ansvar. Vill förbättra Servers RP genom att kunna få bort de som lallar mycket och ha oseriös rp men även förbättra andras personers RP.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan t.ex. vara att en Servervakt t.ex revivar sig själv i ett scenario där den har dött eller att den t.ex gör ett rån och lägger ett vapnet i hands facket och dvar bilen, detta ser jag väldigt alvarligt på och kommer aldrig att göra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Ska man inte typ få en roll (väntar sv intervju) när man har godkänd ansökand elr vart tar man intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka