Accepterad Jolly1337 | Ansökan till Servervakt (emoslayer69)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jolly1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? Jolly1337

Ange ditt födelsedatum 26 December 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan från 08.30 till 12-17 beroende på dag på vardagar, gymmar väl de dagar jag känner fört, övriga timmar på dygnet lägger jag på unive. På helger lägger jag betydligt mer timmar på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? En månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/c4d8cda7d61df7ae61ffaf1b2133aef6

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts huvudansvar är att övervaka och upprätthålla ordningen på servern samt hantera eventuella problem som uppstår. Det kan innebära att ta åtgärder för att lösa problem eller förhindra störningar. Till exempel, om det finns en användare som bryter mot serverns regler eller stör andra användare, kan servervakten agera genom att vidta lämpliga åtgärder, såsom att banna användaren från servern . Servervakten är ansvarig för att ha kontroll över vad som händer på servern runt omkring den, men deras främsta fokus är att reagera på problem som dyker upp. De bör vara kompetenta nog att fatta beslut som är ändamålsenliga och som syftar till att upprätthålla en positiv atmosfär på servern. Om situationen kräver det, kan servervakten också samarbeta med kvalificerad personal som har möjlighet att vidta mer långsiktiga åtgärder, till exempel att förlänga en användares avstängning om det är nödvändigt för serverns säkerhet och trivsel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är intresserad av att ta rollen som servervakt eftersom jag genuint njuter av att hjälpa andra och har förmågan att fatta välgrundade beslut. Om jag stöter på situationer där ett fordon blockerar vägen eller där någon uppenbart bryter mot serverns regler, skulle jag omedelbart ingripa genom att ta lämpliga åtgärder, såsom att flytta fordonet eller utföra en kick eller ban. Vad som driver mig att sträva efter att bli servervakt är önskan att ta på mig mer ansvar och aktivt bidra till att förbättra serverns RP-nivå. Jag ser detta som en möjlighet att spela en viktig roll inom RPN och göra en positiv inverkan. Har märkt att det ibland finns användare som inte följer reglerna eller stör ordningen på servern utan att bli konfronterade. Jag vill ta ansvar för att stoppa sådana beteenden och se till att servern förblir en trivsam och rättvis plats för alla användare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse uppstår när användare missbrukar sina privilegier för att ge sig själva en orättvis fördel i olika scenarier eller använder funktioner som "toggle id revive" på ett oetiskt sätt. Det är viktigt att förstå att användning av "revive" bör begränsas till situationer där det finns en rättfärdig anledning, såsom om du dör på grund av en bugg. Det är strängt förbjudet att missbruka bannningsmöjligheten för att gynna vänner genom att banna motparter enbart för att eliminera konkurrens på servern. Det finns även de som kan försöka dra nytta av verktyg som enbart är tillgängliga för servervakter för att förbättra sina chanser att vinna i olika situationer eller scenarier. Det är viktigt att poängtera att det aldrig är acceptabelt att använda sina befogenheter som servervakt för att sparka eller banna någon enbart för att man själv vill vara den första i en tävling eller vinna i ett scenario. Det är av yttersta vikt att agera rättvist och etiskt som servervakt för att säkerställa att serverns gemenskap förblir rättvis och respekterad av alla användare.

Ser nu att jag har en dag kvar tills det har gått en månad, hoppas ni kan se förbi det eller läsa igenom den om sisådär 3 timmar.

Tillbaka