Accepterad ebbot | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbot

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbot

Vad heter du på discord? Leviticus Cornwall

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b9c28b3

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet som Ulf Kristisum, sjukvårdare, är både trevlig och givande. Jag spenderar vanligtvis minst två timmar per dag in-game, där jag är aktiv och alltid tillgänglig för att hjälpa andra. När jag loggar in på servern spelar jag oftast min sjukvårdskaraktär Ulf Kristisum, och min huvudfokus är att upprätthålla ordning och ge snabb och effektiv hjälp i nödsituationer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Minst 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Noll. 0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ansvar för att se till att alla spelare följer de regler som gäller. De håller koll på vad spelarna gör för att upptäcka om någon inte sköter sig eller använder otillåtna metoder. Om någon bryter mot reglerna, tar de hand om situationen genom att prata med personen eller vidta andra åtgärder.

Servervakten hjälper också spelare som har frågor eller problem och ser till att alla kan spela utan störningar. Om det uppstår större problem eller svåra situationer, rapporterar de det till de som har större ansvar för att ta itu med det.

Deras jobb handlar om att skapa en bra upplevelse för alla, hjälpa till när det behövs och hålla ordning på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt på servern för att bidra till en positiv och ordnad spelupplevelse för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra och skapa en trygg miljö där alla kan spela utan störningar. Som servervakt kan jag vara en hjälpande hand för spelare som behöver stöd, lösa konflikter och se till att reglerna följs, så att spelet blir roligare och mer rättvist för alla.
Och jag vill kicka alla irriterande lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att utnyttja sin position för egen vinning eller för att skada andra kallas för missbruk eller korruption. På en server kan detta innebära att en ansvarig person ger fördelar till vissa spelare, skyddar dem från straff, eller utnyttjar sin makt för att trakassera andra. Det kan också handla om att fatta orättvisa beslut eller ge obefogade straff, vilket stör spelets rättvisa och gemenskap. Båda dessa handlingar går emot målet att hålla en bra och rättvis spelmiljö för alla.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka