Nekad Jollemannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollemannen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Ditt discordnamn: Jollemannen

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2000

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till med att utveckla servern genom att ta itu med regelbrott som sker på löpande band t.ex pittningar, fearrp och SV abuse, så att RP nivån kan höjas på unive. Jag är även en social och pratglad person som vill pröva på något nytt vilket gör att den här rollen passar mig perfekt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är krim rpn väldigt tråkig då många väljer att inte värna om sitt liv samt sker pittningar allt för ofta för att kunna kidnappa motparten det är något jag vill ta itu med och ta åtgärder på. Jag vågar ta åtgärder på regelbrott oavsett vem det är även om det skulle vara en kompis eller liknande.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att ta tag i problemet direkt när det sker och inte sär behandla någon part.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att förklara utförligt varför man kallat individen till support med en lugn och skön ton. Sedan så ska man lyssna på båda parter och inte vara partisk.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kan vara aktiv runt 4-6 timmar om dagen kan bli mer på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? Började rpa på unive cirka 1 år sedan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej har aldrig varit staff, har varit SV väldigt länge och rpat en del och har vänner som varit staffs så man kan en del därefter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Support, Jobb

Nekad, inaktiv ansökan. Försök att bumpa varje dag för att visa aktivitet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka