Accepterad johneggman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johneggman

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: johneggman13

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198391739463/

Vad är din discord tagg? johneggman13

Vem var det som bannade dig? Hassan071001

Bild på banmeddelande: IMG_2982.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning har inte gjort något fel. Det står att jag har spawnat in vapen vilket jag absolut inte gjort. Jobbar som advokat och följer alla regler i unive måste blivit något fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget hände jobbade som vanligt igår tog emot några klienter med min kollega på rockford polisstation sedan gick jag och la mig när det blev en vanlig restart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var det, för det första har jag blivit bannad två gånger innan det står att jag har blivit 5 gånger ena blev överklagad och andra var i två dagar för jag tog upp min telefon när jag var medvetslös vilket var fel men var ganska ny då så kunde inte alla regler helt och jag har lärt mig av det. Sen har jag absolut inte spawnat in vapen vet inte hur man gör visste inte ens att det gick att göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad som jag skrev innan och det lärde jag mig av och har följt alla regler sedan dess så tycker dehär är otroligt märkligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för jag har inte gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? har verkligen inte gjort något som ska få mig bannad från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka