- Meddelanden
- 1,471
- Reaction score
- 41
Ban-referens
nbhxis — FiveM, Permanent
Anledning: Meta dc, uppamanar folk att spawna in vapen (Fuska fram vapen)
Bannad av: Krato
Visa på portalen →
Ban-referens
DC-754218 — Discord, Permanent
Anledning: Meta Dc, Uppmuntrar andra till att spawna in vapen[Moddare]
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Hade inte spelat på ett par dagar säg 4-5 dagar ish sedan så ringer min irl polare mig o frågar vad jag har gjort och varför mitt gäng är nedstängt och varför jag var bannad, det kom lite som en chock eftersom där och då så tänkte jag att jag var felfri men i efterhand så vet jag ju att jag har gjort väldigt fel och jag är glad att jag blev bannad då jag har lärt mig mycket.
Jag hade tydligen varit med i någon slags meta discord där det hade skrivits om fusk och annat när jag hade varit inblandad o disskussionen och det är väldigt fel och jag ångrar det.
Har själv inte spawnat in något vill jag bara säga.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det jag blev bannad för, det var väldigt fel och jag ångrar det som jag uppmuntrat folk till att göra och vad jag gjort.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att det lönar sig att följa reglerna eftersom att allas upplevelser blir bättre om det sköts som det ska.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag verkligen kan reglerna och har spelat hos er väldigt länge med väldigt få bans för den tiden, jag har alltid visat er lojalitet genom att vara staff och hjälpt till på det planet ett flertal gånger mm.
Jag kommer bidra med rolig och social rp ifall jag får komma tillbaka.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.