Accepterad johneggman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johneggman

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198391739463/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198391739463/

Vad är din discord tagg? johneggman13

Vem var det som bannade dig? göken

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251112212106586.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fearRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi sköt mot varandra samtidigt bara att han riktade lite före hade pistolen i handen hela tiden så det var absolut ett verkligt scenario med tanke på att det inte var några som dök upp utan det hade redan varit öppen eld

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker att det var väldigt överdrivet att banna mig sju dagar. Har precis varit med i ett mc gäng uppköp och har väldigt mycket att stå i eftersom jag är ledning och bedriver större delen av våran verksamhet så det kommer verkligen vara dåligt för ett seriöst gäng som är väldigt bra på RPa. Vill verkligen skippa det och har redan tagit lärdom var mycket överdrivet med 7 dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad men inte för något liknade och har tagit lärdom det var för länge sedan när jag var ny till staden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut. Inte skjutit men det var ändå verkligt scenario det var klantigt av honom att inte skjuta mig direkt eftersom vi redan börjat avlossa skott mot varandra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer tänka på fearRP mer och sköta saker och ting på ett annat sett blev lite stressad har inte varit med om ett liknade scenario tidigare så kommer absolut inte utföra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka